NORGES VEL

2017-08-25T09:30:55+00:00

Norges Vel er en ideell organisasjon som arbeider med naturbasert næringsutvikling innenfor landbruk, marin sektor og fornybar energi. Med et nøkternt budsjett omskapte vi hovedkontorets anonyme fellesområder til en spennende samarbeidsarena som viser hva bedriften står for.

ORBITA ØYELEGESENTER

2017-09-22T13:49:16+00:00

Bedrifter er ulike, og standardløsninger duger sjelden. For ORBITA Øyelegesenter er det trygge pasienter som teller. Lokalene skal signalisere bedriftens identitet, og ansvarlighet og faglig kvalitet er viktige nøkkelord. Pasientene skal oppleve at de blir ivaretatt som enkeltindivider og behandlet som likeverdige.

BRISTOL KONGRESS

2017-08-18T13:34:48+00:00

Det sitter mye historie i veggene på tradisjonsrike Hotell Bristol i Oslo. Da kongressenteret ble renovert, var målet både å bevare og å forandre. Speil, gull, marmor, tunge lysekroner og dype blåfarger gjør at interiøret er forankret i en annen tid samtidig som uttrykket er moderne.

GARDERMOEN CONGRESS

2017-08-15T09:44:02+00:00

Det finnes få konferansesentre som kan ta mot så mange gjester som dette. Det poenget ville vi visualisere, og det industrielle uttrykket ble derfor den røde tråden i interiøret.  Konferansesenteret er et godt eksempel på at universell utforming og sprekt design er to sider av samme sak. 

THON VIKA ATRIUM CONFERENCE

2017-06-30T13:02:00+00:00

Det store konferansesenteret skal være rammen rundt gode og målrettede møter. Vi valgte derfor en nøktern linje. Hvite vegger, sorte plater og glassvegger ut mot fellesarealene får oss til å tro at vi befinner oss i et kontorlandskap der mantraet er effektivitet.   

THON CONFERENCE UNIVERSITETSGATEN

2017-09-12T15:56:58+00:00

Dette konferansesenteret byr på en vandring gjennom ulike stiler og atmosfærer. Inngangspartiet er klassisk og samtidig litt pompøst. Restauranten har en stram grunntone som brytes av et overdådig buffetområde. Møterommene representerer en fargerik og knapp minimalisme.

FREMSKRITTSPARTIET

2017-08-22T11:05:26+00:00

Fremskrittspartiets hovedkvarter skal formidle partiets identitet. Når folk kommer inn, skal det ikke være tvil om hvem de besøker. Interiøret skal reflektere det FrP står for. Logoen og logofargene er kjernen i partiets visuelle identitet. Lokalene lever opp til partiets slagord ”En enklere hverdag”.

Suburbia

2017-09-04T14:49:01+00:00

Promoteringsbyrået Suburbia arbeider med varehandel og har som mantra å være tett på. Tett på kundene. Tett på butikken. Tett på kundene som handler i butikken. Enkelt og greit. Slik ble også vårt interiørkonsept. Vi ville skape et funksjonelt miljø som samtidig utløser arbeidsglede.

RANDSTAD

2017-09-12T14:05:56+00:00

Det er viktig at interiørløsningene har kundens eget fotavtrykk. En arbeidsplass skal formidle bedriftens identitet og vise hva den står for. Interiøret på Oslo-kontoret gjenspeiler Randstads nettside og visualiserer to av selskapets nøkkelord: Profesjonalitet og personlig engasjement.

ALGETA

2017-08-22T09:55:33+00:00

Denne kantinen var som så mange andre: Enkel og grei, men upersonlig. Medarbeidernes oppholdsrom måtte gjøres mer innbydende, mente bedriften. Lokalet har sine begrensninger. Det er uten dagslys, og de kjedelige veggene har en overflate som det er vanskelig å gjøre noe med.