Suburbia

2017-12-21T11:43:29+00:00

Promoteringsbyrået Suburbia arbeider med varehandel og har som mantra å være tett på. Tett på kundene. Tett på butikken. Tett på kundene som handler i butikken. Enkelt og greit. Slik ble også vårt interiørkonsept. Vi ville skape et funksjonelt miljø som samtidig utløser arbeidsglede.

RANDSTAD

2017-12-21T11:53:01+00:00

Det er viktig at interiørløsningene har kundens eget fotavtrykk. En arbeidsplass skal formidle bedriftens identitet og vise hva den står for. Interiøret på Oslo-kontoret gjenspeiler Randstads nettside og visualiserer to av selskapets nøkkelord: Profesjonalitet og personlig engasjement.

ALGETA

2017-12-21T11:53:15+00:00

Denne kantinen var som så mange andre: Enkel og grei, men upersonlig. Medarbeidernes oppholdsrom måtte gjøres mer innbydende, mente bedriften. Lokalet har sine begrensninger. Det er uten dagslys, og de kjedelige veggene har en overflate som det er vanskelig å gjøre noe med.

Load More Posts