OM NÆRING2018-12-16T21:43:04+00:00

Næring

Det fysiske arbeidsmiljøet er viktig for produktivitet og trivsel. Arbeidsplassen må designes slik at den støtter
virksomhetens aktiviteter og arbeidsmåter. Bedriftens mål, identitet og arbeidsprosesser og medarbeidernes konkrete behov
må ligge til grunn for løsningene. Gjennom en analytisk tilnærming utarbeider vi fremtidsrettede og fleksible interiørløsninger
som ivaretar de ansattes og bedriftens behov i et arbeidsliv i stadig endring.

2019-03-21T07:11:13+00:00

RAMSØSKARS EGNE LOKALER

Arbeidsplasser for dagens og fremtidens arbeidsliv må tilrettelegges for høy grad av samhandling. Det betyr at løsningene er effektive og funksjonelle bare når de tar utgangspunkt i virksomhetens konkrete arbeidsprosesser. I praksis betyr dette organiske arbeidsmiljøer uten altfor stramme oppsett.

2019-01-22T08:23:06+00:00

NORSKE KVINNERS SANITETSFORENING

Sanitetskvinnene ba oss om hjelp til å utforme de nye lokalene sine. Vi ga dem en fargesterk forbedring. Vi har aldri vært redde for å bruke farger. Men viktigere enn å sette vårt eget avtrykk på prosjektet, var det at brukerne selv skulle føle eierskap og tilhørighet. Avtrykket skulle komme fra organisasjonen selv.

2018-11-09T20:54:04+00:00

ARVATO

I dette prosjektet var målet å skape en effektiv og hjemlig samarbeidsarena som utløser energi hos medarbeiderne. Dynamisk soneinndeling kombinert med kreative visuelle elementer gir gode opplevelser i hverdagen, og skreddersøm går hånd i hånd med flerbruksmuligheter.

2018-10-04T13:12:49+00:00

OFFENTLIG KONTOR FARGELEGGER HVERDAGEN

Lokalene til denne offentlige virksomheten var som mange andre: Helt greie, men kjedelige og upersonlige. Prosjektet viser at et nytt og spennende interiør ikke behøver å koste så mye. Ofte er det unødvendig å sette i gang store oppussingsarbeider. Det gjelder spesielt når utgangspunktet er nøkternt, men av god kvalitet.

2018-03-01T15:17:42+00:00

NORGES VEL

Norges Vel er en ideell organisasjon som arbeider med naturbasert næringsutvikling innenfor landbruk, marin sektor og fornybar energi. Med et nøkternt budsjett omskapte vi hovedkontorets anonyme fellesområder til en spennende samarbeidsarena som viser hva bedriften står for.

2017-12-21T10:33:17+00:00

ORBITA ØYELEGESENTER

Bedrifter er ulike, og standardløsninger duger sjelden. For ORBITA Øyelegesenter er det trygge pasienter som teller. Lokalene skal signalisere bedriftens identitet, og ansvarlighet og faglig kvalitet er viktige nøkkelord. Pasientene skal oppleve at de blir ivaretatt som enkeltindivider og behandlet som likeverdige.

2019-02-17T09:42:34+00:00

BRISTOL KONGRESS

Det sitter mye historie i veggene på tradisjonsrike Hotell Bristol i Oslo. Da kongressenteret ble renovert, var målet både å bevare og å forandre. Speil, gull, marmor, tunge lysekroner og dype blåfarger gjør at interiøret er forankret i en annen tid samtidig som uttrykket er moderne.

2017-12-21T11:02:52+00:00

GARDERMOEN CONGRESS

Det finnes få konferansesentre som kan ta mot så mange gjester som dette. Det poenget ville vi visualisere, og det industrielle uttrykket ble derfor den røde tråden i interiøret.  Konferansesenteret er et godt eksempel på at universell utforming og sprekt design er to sider av samme sak. 

2017-12-21T11:30:28+00:00

THON VIKA ATRIUM CONFERENCE

Det store konferansesenteret skal være rammen rundt gode og målrettede møter. Vi valgte derfor en nøktern linje. Hvite vegger, sorte plater og glassvegger ut mot fellesarealene får oss til å tro at vi befinner oss i et kontorlandskap der mantraet er effektivitet.   

2017-12-21T11:31:50+00:00

THON CONFERENCE UNIVERSITETSGATEN

Dette konferansesenteret byr på en vandring gjennom ulike stiler og atmosfærer. Inngangspartiet er klassisk og samtidig litt pompøst. Restauranten har en stram grunntone som brytes av et overdådig buffetområde. Møterommene representerer en fargerik og knapp minimalisme.

2017-12-21T11:42:58+00:00

FREMSKRITTSPARTIET

Fremskrittspartiets hovedkvarter skal formidle partiets identitet. Når folk kommer inn, skal det ikke være tvil om hvem de besøker. Interiøret skal reflektere det FrP står for. Logoen og logofargene er kjernen i partiets visuelle identitet. Lokalene lever opp til partiets slagord ”En enklere hverdag”.

2017-12-21T11:43:29+00:00

Suburbia

Promoteringsbyrået Suburbia arbeider med varehandel og har som mantra å være tett på. Tett på kundene. Tett på butikken. Tett på kundene som handler i butikken. Enkelt og greit. Slik ble også vårt interiørkonsept. Vi ville skape et funksjonelt miljø som samtidig utløser arbeidsglede.